måndag

Är så sjukt trött idag typiskt en såndär dag som man bara kan sova bort. Va hem till farmor en sväng hon titta på mig och fråga om jag var ledsen eftersom jag var tillbaka dragen känner mug bara trött men ledsen på ett sätt också. Livet känns rörigt ibland och man har inte direkt rätt svar på hur man mår heller. Ikväll så är det dags att packa sen återstår det att se hur denna vecka framöver kommer att bli antagligen blandade känslor eftersom jag kommer att sakna min andra halva rejält mycket samma med dom hemma som berör mig på ett bra sätt. Men man måste övervinna det som gör ont. Ska förbi Elisabeth idag också får se om jag får höra nått om ect planerna och körkortet med min så kallade otur så får man säkert inge gott svar. Känns som att hjärnan snurrar och jag vet heller inte vad jag ska skriva just nu. Finns ett ord och det är saknaden. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback