rensa ur dålig energi

Den energin som gör ont och in med nytt jag drömmer om dig jag tänker på dig. Jag hoppas att vi möts snart igen och bara kan krama om varandra och finns en lösning istället för att skiljas åt. Jag hoppas att du tänker på mig och doris och alla minnen och finner ett svar i ditt hjärta. Hatar att det är såhär att man inte kan påverka nått. Att man ältar i huvudet kunde jag ha gjort si eller så för att det skulle bli annorlunda? Kärlek känns och du är nog den av alla som berört mig på ett speciellt sätt som ingen annan tidigare har gjort det märker man när man står ensam vid ett vägval. Allt känns tomt och tråkigt jag saknar din doft och dina andetag din röst och dina kramar. Man kanske inte nämner sånt när man är mitt uppe i allt tvivla aldrig på mina ord ditt namn är inristat i min själ och i mitt hjärta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback