Min kärlek till dig.

Gör att jag kan leva vidare att jag kan andas ut! jag är glad att jag har sparat alla gamla bilder på våra år ihop jag älskar att somna i din famn att leva med dig. Efter dessa 4 år så har svartsjukan blivit mildare och jag har fått mera perspektiv på att du verkligen vill vara med mig efter allt vi har gått igenom. Alla dina andra tjejer är som luft för mig för dom känner dig inte så som jag gör. Jag är glad att du är på väg på rätt väg i livet och att du kom ifrån alla idioter som blåste dig med pengar och knark. Jag hoppas att dom kommer att få ett helvete. Vi hade också ett bra nyår god middag hos mamma och Sebbe smällde av raketer en stor del och sen kom han och mamma på att man kunde lägga alla raketer i en tunna och tutta eld så det small utav bara helsike! Jag brukar också från det ena till det andra läsa kändis bloggar, handlar verkligen allt om pengar och makt? att man bor lyxigt osv handlar inte livet om själen och den man är? vem fan bryr sig om pengar? jag har slutat att bry mig för kärlek och sig själv är mycket viktigare. Dessa tankar har kommit efter att jag börjat att må bättre och jag är glad att ECT gav mig denna chans. För det är svårt att komma in på sådana behandlingar och det känns som om att jag är på väg nu. Ska bli skönt at få sitt körkort tillbaka och börja att jobba och kunna leva som man gjorde innan man rasade in i väggen. Vissa har det tagit flera år med den 19 jan så har det gått ett år och det har gått fort för mig men jag tror att det handlar om hur mycket man vill sätta upp mål även om livet rasar och man vill dö och fly från allt så är det bara en själv som kan ändra på hur man vill ha det och man ska inte lyssna på andra utan sig själv hur man vill leva och hur man vill göra med sitt liv. Man måste lära att älska sig själv att kolla sig i spegeln varje morgon och känna att detta liv är det man andas för.
 
Älskar dig och jag saknar våra semestrar i Spanien och det kommer nog bli så att vi åker ner mot sommaren eftersom att pappa flyttar ner i April.


» virre

Mena det ni säger eller säg inget alls . Ta hand om varandra innan det är för sent<3

Svar: Ska försöka syrran ♡
eelvann

2014-01-07 // 23:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback