ibland gör själen ont

 


» P

Du ska veta mer än allt annat att det gör ont för mig också och att du inte är ensam om saknaden, jag vill kunna prata med dig men samtidigt känns det fel just nu, och jag saknar Doris så jävla mycket så de är obeskrivligt men jag vill att ni ska ha det bra och samtidigt jag också, men du ska veta att det inte går en enda dag utan att jag tänker på er och hoppas att ni mår bra och att vi nån dag kan prata på ett normalt vis igen, vill inte att det ska kännas konstigt och dumt, eller ha skuld över det som hänt, men man får väl försöka försonas med sina känslor och gå vidare, men som sagt så kommer jag aldrig att släppa er. Det inte bara jag som har lämnat spår hos dig och Doris, utan ni har satt er prägel på mig också, så det gör fortfarande ont de kan ja lova! Sköt om dig och sköt om Doris.

2014-01-21 // 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback