hallelujah

Det var jag som förlorade tillslut jag ville väl men de gjorde ont. Saknaden av tomheten när jag rörde mig mot dig blir till en tomhet och det känns som att tiden rinner sakta förbi mig. Kommer alltid att älska dig djupt och de gör ont min mun är full och mitt hjärta är tomt men jag ville aldrig såra dig. Kommer aldrig riktigt att kunna förstå och nu så tänker man på saker som man saknar som man skulle ha gjort eller inte att göra. Kommer nog ta tid innan man kan tvätta sängkläderna för att då kommer din parfymdoft att försvinna. Jag har förlorat dig helt. Finner inga ord att säga mera en att du va min trygghet och min kärlek. Tvivla aldrig på det. Önskade att du kunna finna lycka för kärlek är nog ingen revanch.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback