ångesten dödar mina andetag

Jag har en sån ångest så att det känns som om att mitt hjärta slår så hårt så att jag inte kan andas. Det funkar bra i några veckor sen rasar fasaden just på kvällarna för jag vill inte visa omgivningen att det gör ont att kämpa på och att leva. Jag önskar vissa stunder att jag kunde bli sjuk och bara skita i detta liv. Jag orkar inte med skuldkänslorna och saknaden till jaget som jag var jag har helt enkelt inte förlåtit mig själv jag känner mig ensam och jag försöker att finna en annan själ att tala ut med. Vem fan är jag? Vad lever jag för? Ect förstörde mitt minne och skapade skuld. Men efter behandlingens slut så säger läkarna att minnet ska komma tillbaka och de kan ta 6 månader. Har 2 månader kvar och jag har varit medicinfri i 6 månader lyckats gått ner 6 kg. I morgon ska jag till min psykolog och måndag är de ect igen. Sist jag hade min behandling va jag så rädd, då sa narkosläkaren att de är ett gott tecken på att man blir bättre för i början brydde jag mig inte nu är jag rädd och nervös. 14 jan så har jag rehab möte med läkare fk kassan facket psykolog och min chef. Planen är att komma tillbaka 1 april. Körkortet är snart här också bara avgiften som jag ska betala. Hoppas dom som fucka mitt liv fuckar sitt egna snart!
 
 


» virre

Oj starka ord och tankar , jag kanske inte har varit nära dig på många år men i mina tankar har du varit ofta. <makt ,pengar och rikedom !!! klart det under lättar , men kärlek och omtanke det är det som får en att vilja leva. Lovar att jag ska försöka vägleda dig så gott jag kan , ja nu skrattar många och det bryr jag mig inte ett dugg om för dom som känner mig vet vem jag är egentligen. tror vi kommer att komma varann nära, bli osams , gråta och skratta men älska dig kommer jag alltid att göra , tvivla aldrig på det. Älskar och saknar dig , Din syster

Svar: Tack älskade du det betyder mycket för mig♡
eelvann

2014-01-07 // 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback