torsdag

Jag är trött och sliten i kroppen men jag känner en lugn i själen. Torsdag idag en dag närmare helg kanske blir att tatuera klart armen och sen till syrran och fixa färgningen av håret. Idag hämtar jag doris och kommer att bli underbart att ha henne sovandes brevid mig. Slippa känna ensamheten. Pratade också med transportstyrelsen idag 25 maj får jag tillbaka mitt älskade körkort och kommer att bli underbart att få köra bil igen att känna en slags frihet. Dagen kommer att spenderas med pappa också åka till stan och fixa lite saker känns som att vissa saker börjar att bli bättre och jag önskade att det kunde ha varit så för ett bra tag sen, men bättre sent en aldrig brukar man säga.



Hela kroppen skälver när jag ser dig så glad och rund
Tänk om du har försvunnit när jag vaknar upp om en stund
Men det är ingen dröm jag drömmer,du som ligger där är mig lik
Så länge du finns här hos mig,är jag oförskämt rik.Jag kommer aldrig med ordkunna beskriva vad du betyder för mig.Jag ska ge dig allt du behöver,för jag behöver dig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback