torsdag

Huvudvärk, tråkigt väder doris är lika seg som jag är idag. Pölsa kommer förbi idag också har saknat hans utstrålning eftersom han är en betydelsefull vän för mig vi ska dra iväg på en tur i morgon också. Det ska bli skönt att få påfyllnad av skratt och glädje det kan behövas efter allt som har varit. Posze har tagit sina sista saker och har flyttat till Västerås så kan faktiskt känna bakom det som gör ont att slippa få springa på varandra igen. Kanske låter hårt men jobbar på detta varje dag att komma vidare och släppa allt orkar inte mera efter det sista bråket tar liksom knäcken på en tillslut. Känns som om att jag bara vill bädda ner mig och sova fattar inte vad jag har gjort att jag känner mig så sjukt trött! Finner inga mera ord att skriva just nu heller mera en att jag saknar just nu


Skall bli sjukt härligt att komma till dig saknaden har varit stor skall bli trevligt med en stor kram av en sådan underbar person son du. Kram

Svar: tack pölsa <3
eelvann

2014-02-13 // 15:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback