tisdag

En resume med tråkiga dagar och dom här två dygnen tycker verkligen inte om vecko dagar och när man har de roligt på helgerna så flyter dem på snabbare också. Har kommit till insikt att jag måste lära mig att öppna mitt hjärta och släppa in folk som bryr sig. Har haft det i tankarna de senaste dygnen och sluta vara rädd för att bli lämnad. Istället för att lära mig att må bra och att det faktiskt finns folk med gott hjärta också att alla inte är likadana. Känslor vill men kroppen vill försvara sig. Önskade att jag kunde släppa på allt och visa den bästa sidan som jag har att bry mig och att vara ödmjuk istället för att vara försiktig. Att rädslan kan styra så mycket eller är det bara så att man måste lära sig att hantera den? Jag tror att alla människor mer eller mindre har en rädsla inom sig. Kärlek är stark men samtidigt kan den styra mera en vad pengar gör så tycker jag iallafall. Sitter och filosoferar för mig själv om nya jaget hur skönt det skulle vara att vara lycklig vara självsäker och ha riktigt folk runt omkring sig som aldrig kanske kommer det en dag för mig att det blir så. Jag är i allafall på godväg och jag hoppas att min styrka övervinner det svåra. Har ju alltid varit en kämpe och jäkligt envis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback