sömnlös

Att sakna en famn att somna i är skillnad till att sova ensam känner mig sömnlös och blir nog en lång natt. Känner att saknaden av han är jobbig ibland men livet kanske är en del av saknaden. Jag vet att innerst inne i mitt hjärta så gör du mig glad med din utstrålning i morgon är det måndag tråkiga vardagen är tillbaka igen önskade bara att man kunde få krama om dig just nu. Saknar doris också måste skynda på att fixa en ny lägenhet så jag kan vara "hemma" och ha henne hos mig. Orkar inte med att bo kvar i det gamla det tär för mycket på mig och jag har inte sovit hemma på 3 veckor. Men jag ger aldrig upp för annars så skulle jag aldrig bli stark. Jag hoppas att om några månader att jag är lyckligare då en vad dessa veckor har varit. Men men ska försöka att sova även om det kanske inte går. God natt
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback