pölsa

Att jag träffat en sån bra väns som dig pölsa som lyser upp ens vardag. Stormtrivs i ditt sällskap och de livet du ger mig är ett liv som jag saknat jag kan vara jag och du kan vara du. Alltid har vi det bra och du får mig att skina upp när allt känns som tungast. Älskar att vara kring din omgivning för du lyser upp allt du har en slags utstrålning som inte många har. Jag är glad att jag träffade dig och fick chansen att börja lära känna dig. Saknaden är enorm då dom stunder kommer då vi inte kan umgås. Men jag vet att du alltid kommer att finnas där för mig på ett eller annat sätt och jag kommer alltid att finns för dig också. Du får mig att känna ett slags lugn och får mitt hjärta att slå dubbla slag. Önskade just nu att det kunde vara bättre tider men den dagen kommer säkert också. Så fort jag ser in i dina ögon så får du mig att bara le, jag är lycklig i din omgivning kärlek och omtanke till dig min bästa.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback