onsdag

mitt vägval gav mig ett val att välja ett nytt steg, hejdå till det gamla hejdå till facebook hej då till det som gör ont. In med det nya som gör mig gott. även om det bränner i hjärtat att inte kunna vara tillräcklig eller att man känner sig bra, hjärtat säger att sluta ljug för dig själv säg ifrån ta det nya steget till lyckan. man kan inte leva i det som gör ont. dags att hålla sig tillbaka och andas ut och pölsa jag hoppas att du vet att du betyder extremt mycket för mig. att du inte svarade nu när jag ringde tillbaka tar hårt i hjärtat för det känns som om att jag sårar dig eller nått jag vet inte skälv det känns som om att det är min osäkerhet som talar för mig. önskade bara att jag kunde radera det som va förr, du behöver inte vara rädd. jag stannar här hos dig och i ditt hjärta. du är min bästa vän. och jag finns för det vad som en händer och jag vet att du finns vid min sida vad som en händer också och det växer en stor stöttning i mig. jag har tagit insomning men kan inte sova heller, känner att jag mår för kasst för det just nu, känns som om att det är en natt som jag inte kommer att klara av känns som om att ångesten vill ta mitt sista andetag. känner mig ensam som om att jag inte kan prata med någon just nu vill bara bort från allt men vill heller inte såra dom som finns nära mig. känns ibland som om att jag slits mellan två val, att andas eller att inte andas, jag är så jäkla trött på mig själv. finns människor som förtjänar ett liv mera en jag känns det som ibland. jag vet i alla fall vad jag känner och vad jag står, dags att försöka att bli stark och att kämpa på att inte bry sig om dem som är idioter och att lära sig att markera och att säga ifrån. men det är så jäkla svårt hur kan man vara så godhjärtat? finns det inte en gräns i mig som tar stopp? jag önskade bara att du var här just nu så att jag kunde få krama om dig, saknaden är oändlig och det är du som gör mig stark och glad att kämpa på. du är en sån jäkla fin människa så det finns inga ord till att beskriva. men för mig är du hela jäkla världen och så mycket mera. du ska veta att jag inte skulle klara av att leva utan dig. du är speciell för mig och jag hoppas att du vet det även om jag ibland är osäker, men jag lovar dig att en dag att jag kommer att stå brevid dig och då kommer jag att vara stark och kunna le varje dag och pusta ut efter allt som har hänt. undrar hur många timmars sömn man får inatt.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback