I världen är du bara någon - för någon kan du vara hela världen!

Dagarna flyter på sakta men säkert tog insomningen igår och somnade till slut och fick sova hela natten, men jag känner att jag är låg fortfarande men jag vet inte varför? har gått igenom min tidslinje och rensat en del.. Känns skönt på ett sätt att kolla igenom eftersom ect behandlingen förstört minnet och man inte kommer ihåg så mycket och jag har ju alltid varit det som har sparat bilder osv. Meningen var att jag skulle ha träffat jenny idag men dottern hade feber så blir i morgon om hon mår bättre. Jag tänkte ut och ta en promenad med doris och bara vara och hitta ett sätt att sätta tankarna i fokus sen ev in till stan och göra nått. Finns mycket som man skulle vilja skriva för att få ut det som grämer mig. men ibland så tar det bara stopp liksom saknaden är värre en besvikelsen måste jag erkänna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback