fredag

Motgångar kan vel ge framgångar? Tydligen så ger vinden mig kraft till att kämpa på. Känns som om att folk dömmer en fortfarande men orkar inte att bry mig allt det gamla börjar att bli minnen i mitt liv och det börjar att kännas bra på ett sätt även om man grubblat mycket på det. Jag är glad att jag har folk runt omkring som bryr sig det är bara jag som har svårt att se det ibland eftesom jag knatar på den långa vägen där jag känner mig värdelös. Jag skäms över ect, ångest osv. Men ärligt från hjärtat så är jag glad att jag träffat pölsa min bästa vän som får mitt hjärta att slå som får mina andetag att luftas som får mig att se mig i spegeln vem jag igentligen är. Trygghet och ett lugn. Jag kan släppa på tårarna och jag kan prata om allt med han. Tror inte att jag skulle kunna tänka mig en dag utan han i mitt liv eftersom han har fått mig att inse att kämpa på när det är dsom tuffast. Även om jag grubblar så får han mig att skratta och han är nog den av alla i mitt liv som kan läsa av mig hur allt är. Ordet kärlek har olika betydelser minnen och tankar upplever man med olika människor. Pölsa ger mig den delen som jag saknat att känna sig själv men visst så kommer osäkerheten i det hela men det är nått som man måste släppa. Att bli lämnad sätter sina spår. Och då handlar det om att bli lämnad flera gånger jag var mera självsäker innan det började. Men man tappade hoppet om sig själv och det är de som han förgyller. I världen så kanske är du någon men för mig betyder du mycket och sitt stöd.
Många kanske tycker att det är fel att man har en ny nära vän men jag gör det som känns bäst för mig och jag gör det inte för att glömma posze. Även om han kanske tror de så orkar jag inte bry mig längre efrersom han heller aldrig kommer att se mig som jag är heller. Men de är också historia. Jag ser fram emot mitt nya liv och sommaren som kommer att komma. Om jag endå bara kunde lätta på känslorna i en bättre formulering. Trodde aldrig att jag skulle få turen att leva runt ett liv som med han det betyder jäkligt mycket för mig och jag har gjort framsteg       även om det inte känns men folk ser det. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback