tisdag

snart är denna dag slut somnade sent igår kan inte ens sova ut insomningen har varit full rulle enda sedan kl halv 8 i morse. Höll inte på att komma upp ur sängen i morse va så jäkla trött! men det var bara hem till pappa, till doktorn fick mediciner igen sen vidare till tanja och ta prover men dock fick hon inge blod så de va bara att åka till lasarettet att gå till labbet där och ta prover så armarna och händerna gör ont och är blåa. tror att jag har 6-7 sår på armarna och är så jäkla öm men det kunde bero på uttorkningen eftersom det är svårt att få ut blod till proverna. Mitt i allt så hade tanja en så kallad dubbelgångare som skulle börja jobba där självklart så va det sebbes mammas kompis så det kändes lite drygt eftersom det var prover som skulle tas och för körkortet och jag vill inte att alla ska veta det eller sådana man känner. vidare till mormor och fikade och efter det till mäklaren och deklarera och sen till sömmerskan och prova klänningarna och avslutade dagen med att åka till heby och kolla på bilarna som kommer från usa. direkt när jag kom hem så kändes det som om allt bara flög ur mig all kraft som jag har haft idag, jag drar mig undan fått feber och känner mig allmänt nere. Dock vet jag inte varför men kan bero på att ångesten kommer smygandes och jag har inte lärt mig att tackla den utan medicin ennu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback