pölsa

om du bara visste vad jag älskar att somna brevid dig, att krama om dig att springa runt här hemma och busa och skratta som vi gör. att ditt leende får mig att smälta att din du alltid får mig att le när allt känns som hopplöstaste i världen. att när vi åker bil att du alltid lägger handen på mitt knä. att du alltid skriver din kärleksförklaring och att du alltid ringer mig vaje dag. att när jag ser in i dina ögon känner jag en lycka. när du alltid smeker mig på kinden så får du mig att känna en slags ro och mitt hjärta slår dom slag som dom ska göra. att du alltid finns där och lyssnar och läser av mig som en bok. att jag funnit det jag söker med dig. att jag aldrig skulle vilja dela mitt liv med en annan. dina ögon är så fina och du har den bästa personligeheten som finns. det är ren kärlek som jag känner. jag skulle alltid finnas där för dig. vad det en gäller och jag ska aldrig lämna dig. det har du mitt ord och mitt liv på. om du bara visste hur du gör livet enklare och hur du lämnar en tomhet när du stänger dörren och startar volvon och åker tillbaka till stockholm igen. dagarna utan dig är döda det finns inget skratt på det sättet som du ler och sprider glädje på. önskade bara att jag kunde krama om dig att jag kunde leva med dig enda tills livets slut. att kunna prata med dig om allt känns otroligt bra, att jag i början va nervös för att släppa mina känslor och visa vem jag är eftersomn jag visste att du igentligen inte va ute efter att träffa någon. jag skulle aldrig kunna tänka mig en dag utan dig i mitt liv. aldrig kunna såra dig och jag försöker för varje dag att tänka ut bättre sätt för att kunna ge mera kärlek till dig. du är värd allt det bästa som finns på denna jord. du är värd all kärlek i världen. du har satt dina spå i mitt hjärta som ingen annan gjort det står ditt namn i mitt hjärta och mina andetag andas för dig. ibland så har jag svårt för att se vad du verkligen känner. men jag vet vad jag känner. du skulle bli den bästa pappan också kan se det framför mig. tänk att få somna brevid dig varje kväll att bara krama om dig och aldrig släppa taget. jag är glad att du kom in i mitt liv. kanske så var det ödet? du är inte bara saknad utav mig utan alla andra här som du lärt att känna. och alla ser skillnad på mig när du är här på helgerna och när vi inte är med varandra i veckorna, jag försöker att dölja saknaden men alla ser igenom den på mig. det är så sjukt jobbgt att se andra par dela sin kärlek och då saknar jag dig ännu mera. men jag försöker att sysselsätta mig och försöker att tänka bort saknaden även om det är riktigt jobbigt vissa gånger. jag hoppas att du vet att jag älskar dig så sjukt mycket på denna jord. du är mitt liv älskade du. och jag känner en slags harmoni och en avslappning, ibland känns det som om att jag måste nypa mig i armen för att känna om detta är en verklighet. det tar på mig också ibland eftersom du pendlar hit som du gör, jag vet hur det känns eftersom jag också gjort det engång i tiden. men jag uppskattar all tid som jag fått med dig. jag tänker på dig konstant ska du veta, jag saknar dig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback