måndag - kväll

dagen rullade på fort jag somnade när jag kom hem från farmor och farfar har varit jätte trött idag och ett tag började jag fundera är det nått som är fel, är jag sjuk? har aldrig varit så trött och seg som jag varit idag. sov säkert i några timmar tills mamma väckte mig och frågade om jag ville följa med en sväng till stan och handla. orkade knappt att resa mig upp ur sängen men pallrade mig i väg och satte på mig skorna och jackan och tog en cigarett. vidare till stan och handlade och höll på att somna på vägen hem igen. tog tag i att fixa källaren när jag kom hem och gille stugan för att inte sova bort dagen så nu börjar man få lite bättre ordning. efter det så tog jag en dusch och sen vidare ut på en promenad med doris och gick förbi stallet och klappade hästarna som stog i hagen kände ett slags lugn och saknaden av att tillbringa timmar där. idag så har jag faktiskt inte grubblat så mycket känner mig bara låg och orkeslös och allt känns tråkigt. har käkat en sväng till och varit lite social med lasse mamma och janne för janne tjatar på mig flera gånger idag hur är det? hur går det med allt? hur går det med kärleken är du nykär? jag svarar som vanligt jag är fortfarande trött, allt annat kommer som det kommer, kärleken flyter på och ja jag är förälskad. måste erkänna att jag har svårt att dölja att jag inte mår så bra just nu. men det är som det är. nu så är det dags att bädda ner sig om jag ska orka med morgondagen. godnatt alla där ute.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback