Måndag.

Veckorna rinner iväg och idag så har jag varit till amanda och och färgat håret skönt att ha de fixat! Sedan så har jag motionerat i motions spåret och snacka med polskan vi satt i solen och fikade och pratade om gamla minnen de är skönt att vissa små saker som man gör som påminns om den man är. Senare på kvällen så åkte vi med chevan till jimmy och linda och dom tog mustangen och vi drog iväg till Västerås på bilträff och träffade lite folk. Jag åkte med i mustangen och vi härjade och brände lite gummi skönt att komma ut lite! Avslutade kvällen med mc donalds och hasse hakade på så vi satt och pratade om crousingen och allt annat så nu ligger man i sängen framför tv och doris som snarkar.  Helgen som var så va jag och pölsa till värmland haft en bra helg i alla fall !
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback