KBT

idag så har jag varit på KBT möte igen, blir alltid lika trött och får ont i huvudet eftersom man måste dra upp så mycket känslor som gör ont. Bestämde mig för att lämna kiss prov också kan vara bra så att jag får
tillbaka mitt körkort tidigare. Skulle kännas bra att kunna få börja jobba lite tidigare om det så går. Deprimerad ja det är svårt att förklara hur man känner hur man tänker, men dom tycker att jag fortfarande ligger i risk zonen att inte kunna hantera press eller stress för att ta en överdos igen. Jag är glad att jag får en sån bra hjälp att må bra igen, för det finns jätte många därute som inte får det eller som inte vill. Sköterskan tycker iaf att jag har gett framgång jag har mina punkter att jobba en för en, jag är stark och har en vilja att klara av allt jobbigt. Hon sa att det är sällsynt att människor tänker som jag. Jag måste inse att jag är värdefull, fin och bra på mina sätt även om det inte känns så. Posze följde med och han frågade mig om jag hade gråtit men det ville jag inte erkänna och han sa att det är inge fel med att gråta skäms inte för att säga det. Känns skönt att ha hans stöd i allt. Då slipper man att känns sig ensam, jag är glad att jag fick chansen att ha han vid min sida att vi har överlevt allt som vi gått igenom. Vi knallade också ner på stan kollade lite följde med han till ams sökte utbildning och sen ville han ta en fika. Det får mig att le eftersom han aldrig brukar att fråga om sådana saker. Inatt åker vi till Ullared med syrran Sebbe har tur eftersom det finns tv i baksätet så han kan kolla på filmer. Nu längtar jag faktiskt tills vi blir 3 i våran familj.  Åren går och man vill utvecklas men man måste ta en sak i taget, har även skickat lite cv till Norge också. Ska slänga upp lite bilder från Malaga älskar att vara där med sebbe vi har alltid så kul, så vi har varit där engång om året nu så jag hoppas på nästa också. Nu ska jag vila uppdaterar när jag kommer hem!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback