trött ab!

är sjukt trött men jag och Camilla gick våran promenad iaf! och ikväll så är det dags igen. Skönt att man har kommit över steget att ta sig an att orka. Har också märkt att jag måste fixa min text i bloggen ska försöka smöra lite för sebbe får se om han kan hjälpa mig. Är inte så it teknisk. Elli kommer förbi om en stund på kaffe sen blir det promenad. I morn blir det en lugn dag fredag ECT sen helg. Har haft funderingar på att plugga vidare sen när jag börjar att jobba igen är sugen på att utvecklas till nått helt annat, eller så får jag helt enkelt vänta tills sebbe blir klar som fordonstekniker. Skulle vilja jobba som chef så funderar på att gå ngn slags socionom program eller nått men har svårt för matten så det blir vel mera prat en att ta sig i kragen att fixa allt. Nej nu ska jag fixa mig och försöka att göra dagen till nått bättre!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback