14 oktober

Känns som om det är lördag för mig idag. Jag och Camilla har gått i tre dagar nu ska ut och gå ikväll också
behövs om man ska få på sig sin goose jacka. För övrigt. Jag pratar mycket och jag saknar väldigt mycket.
Önskade ibland som jag skriver i alla mina rader att jag kunde stanna upp tiden, tänka tillbaka andas i dået och inte i nuet. Det finns så många människor därute som betyder mycket för mig. Men att dom inte kan fatta det? man mejlar och försöker att höra av sig men inte ett svar. Kanske är det jag som måste sluta vara snäll? sluta att tänka på folk som inte tänker på mig? jag vet inte mera en att jag är jag och mitt minne inte är guld just nu. ECT gör sitt men det tar tid att komma tillbaka till den man igentligen var. Den rätta jag. Posze och jag är förlovade vi bor ihop och han börjar i skolan slutet av denna månad. Känns som att man kan pust ut att hans liv äntligen går åt rätt håll! att man slutar att tjata och gnata som en jäkla mamma. Det är också skönt att drogerna är förbi, att det bara är ett minne blott. Aja finner inge mera att skriva nu tar mig en cigg och knallar till tvättstugan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback