trött ab

Idag så är jag riktigt trött har varit hos tandläkaren på morgonen vidare på stan i punkt med pappa och fika och kollat lite på indiska. Hem sov 3 timmar och sen vidare till Elisabeth vid 3. Pratade om ECT och det skulle vara som planerat, sen hade hon sett i journalen att jag hade ringt jouren 1177 och pratat ett par gånger på kvällarna eftersom ångesten kommer då. Hon tyckte att jag va inne i depp perioden nu och att jag skulle försöka att ta det lugnt även om jag har svårt för det. Hon börja att prata om mediciner men jag vägra direkt. Jag ska klara detta utan. Hon sa också att vem som helst inte får ECT heller. Det är ju också ett tecken på att jag inte mår bra. Sen efter det blev det bilprovningen och besikta Volvon med pappa godkänd blev det. Till ica och handla sen vidare hem och ta itu med berget med disk och damma och dammsög och torka golv. Så nu sitter jag och pustar ut jag orkade inte att gå ut med Camilla eller Krystina heller. Hoppas att dom förstår får försöka att hinna med det i morgon! ska till stan i morgon och köpa Sebbes födelsedags present också så man har det gjort. Så nu blir det bara att luta sig tillbaka och ta det lugnt somnar nog direkt ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback