Tiden rinner på fortare en livet.

Det känns som om att tiden rinner på fortare en vad livet gör. Jag känner mig stressad inombords vilket inte är bra just nu. Jag försöker att komma på varför det gör det men jag vet inte, antagligen för att man inte känner sig duglig eller så? jag känner för att dra täcket över huvudet och bara att försvinna bort från allt. Fick hem brev från Daniella idag och ECT ska vara som planerat i alla fall. Jag känner mig också tom på ord hjärtat säger att jag vill säga mycket men mina tankar och mitt huvud hänger inte med. Jag saknar mera och mera varje dag mitt gamla liv så som jag var 2008 och önskade ofta att jag kunde dra tillbaka tiden men det kommer aldrig att gå igen. Kan det inte bara finnas nått som kan dra tag i mig och att jag ska må bra igen? finna jaget som jag jagar varje dag. Det är som om att man skulle vara ute och fiska typ att aldrig få napp? Jag känner ofta för att jag vill avsluta detta liv eller att byta med någon som ligger på dödsbädden jag orkar inte bära på ett hål i mitt hjärta. Jag suckar tittar mig runt låter musiken föra mina tankar som jag har, och om en timme så ska jag gå ut och gå med Camilla och Krystina men jag orkar innerst inne jag vill liksom bara isolera mig. det är typiskt mig när jag inte mår bra bara vara och inte vara bland folk. Krystina tycker att jag är på väg mot det dåliga som jag var i våras. Men jag vet inte själv vart jag är på väg. Orkar inte ens bry mig om folk som hatar mig heller. Folk får tycka vad dom vill livet är som det är och jag orkar inte att bry mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback