promenad.

promenaden på en tim med Camilla och Krystina är avklarad! jag har faktiskt gått ner 6kg och det återstår 10kg till så är jag på normal vikten igen. Kändes skönt att få komma ut och ventilera sig lite man blir så jäkla trött också. Har till och med tappat lusten på godis och så försöker att sluta röka så har inte rökt så mkt dom senaste dagarna heller. Kostar bara pengar och är onödigt! nu blir det badkaret och sen tidig morgon i morgon eftersom ECT sen efter det så är det samtal med sjuksyrran i sala igen. Efter det så blir det kolla på soffa. Ska sälja min stora divan soffa som jag har hemma eftersom den tar upp hela vardagsrummet köpte den till insatslägenheten eftersom den passade jättebra där. Men aja det är som det är. Har man otur så har man det är ju ingen nyhet i detta läge, det har jag i alla fall lärt mig. Krystina va här innan promenaden jag fick agera läs hjälp eftersom jag är utbildad som undersköterska inriktad sjukvård och hon pluggar till undersköterska tur att man kan hjälpa till med lite saker i alla fall.
 
 
god natt!
 
 
 
 
dagar som denna bild va jag lycklig, livet flöt på som det skulle göra. 2010 smal och snygg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback