ECT dags i morgon igen

Jahapp i morgon var det dag för ECT igen. Dom 2 senaste dagarna har varit ganska lugna har varit mest hemma och tagit det lugnt. Jag kände att det behövdes att ha sådana dagar också. I morgon efter ECT så blir det Rusta sen handla lite på ica och sen vidare hem för helg. Beroende på hur man mår så ska jag försöka att ta mig en lång promenad i morgon, Sebbe har tankat ner en film så det blir att somna till den som vanligt! På lördag så blir det julpyssel för hela slanten brukar inte gilla det men får se kanske värt att prova iaf :) förresten träffade min granne idag Siv hon frågade om det spöka hemma hos mig. Stället vi bor på är ett gammalt barnhem och hon berättade ganska mycket om folks vibbar och känsla för att det faktiskt finns nått på andra sida. Jag som är mottaglig känner ofta på mig här hemma att det finns nått, som tur var så hade hon en jätte bra kontakt med en som heter Margareta som ska göra en sians med mig och sen komma hem och rensa här hemma känner att jag behöver det. Nej nu ska jag glutta på film!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback