vilsen.

Jag önskade att du kunde lägga dig brevid mig och krama om och ge mig en förgylld glöd att allt kommer att bli bra, oavsett vad som en skulle hända, att man kan andas ut, gråta ut och ha det där stödet. Det gör ont att kämpa i luften själv orättvisans liv. Mamma och Janne var här har bara druckit 2 koppar nyponsoppa idag igår åt jag lite fil, det finns heller ingen mataptit kvar. Jag hopppas att jag kommer att få slippa jobbiga nätter med gråtande ångest och mardrömmar och att jag slipper att känna ensamhet och kontrollera mig när jag är själv. Fattar inte hur jag kunde bli så tom på känslor man ringer babe flera gånger och han blir nästan irriterad, försöker bara att förmedla denna svåra känsla och jag vet att du inte heller har det så bra just nu. Älskar dig , saknar dig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback