vill bara dra härifrån.

Kan inte sova tankarna blir för mycket. Vad man älskade och vad man saknade, jag saknar din doft, din närhet och din kärlek men babe förlåt att jag inte kan läka ditt hjärta just nu. Älskar dig i en oändlighet så som universum. 3 år, fatta vad vi gått igenom. Dina tårar mina tårar, älskar att ligga att hålla om dig och Du är som en drog för mig, det är svårt att skiljas åt, önskade att du visste hur saknaden efter dig plågar mig när jag inte finner din trygga famn. Kärlek babe, du och ingen annan. Vill bara dra mig undan ibland. Men du förstår mig när jag är som jag är, det gör mig ännu tryggare. Jag vet vem du är du vet vem jag är. Skulle aldrig kunna tänka mig en dag utan dig i mitt liv. Det skulle bli så kallt och allt skulle bli så fel. Hoppas du läser detta då jag har svårt att förmedla känslor just nu. 
 
 
 
 
minns du? jag minns för jag är en sån människa som lägger bilder och minnen för att klara av svåra saker. Babe   dags att somna nu, vi ses snart förmodligen i morgon. Tänker på dig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback