Väskorna är packade.

Går kvällen fylldes med ilska som blev trårar klarar jag det här? ha en press på sig? mina väskor är packade nu iaf, och min advokat kommer till kl 13 sen så ska man ut i världen till det man inte är redo för? Jag kan inte sätta ett ord på hur det känns just nu, jag är tom. Jag är bara som ett vandrande skal, druckit en kopp nyponsoppa idag pallar inte äta heller det får mig att bli spy färdig. På allt som kommer att vänta mig. Jag känner mig ensam eftersom min omgivning talar om för mig att hålla allt inom mig att man ska sköta sina problem själv. Fattar inget just nu varken in eller ut. Jag står vid livets punkt. Kan inte skriva hur det kommer att bli. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback