Orkar inte leva.

Arg, hatar allt just nu men innerst inne så är ilskan trårar. Jag är vel ett jävla psyko som förtjänar detta. Att ha det såhär att man är sämst och dumihuvudet. Varför är det då en mening att leva? varför ska det vara så? pallar inte gråta över saker som inte är en mening. Frustrationen att du inte lyssnar när jag talar till dig. Ibland känns det som om att jag måste göra något drastiskt för att du ska förstå mig. Att ta en till överdos? eller räckte inte den i sommras? tydligen inte. Piss jävla liv, allt jag gått igenom man känner sig som att folk batra trampar på en just nu. Samma med personalen finns fan ingen att prata med just nu och det suger ennu hårdare.Sen dom där förbannade  drogerna som fuckar folk men folk fattar det inte själva. Vissa blir helt andra personer med attityd men dom är inget dom tror att dom är så coooola med sitt knarkande. Eller inte. Fatta det sluta upp med knarket som fuckar erat huvud. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback