Kära Mamma.

Tack för att du orkar att lyssna när det är jobbigt, att du har varit här på läkarmötena och bryr dig varjedag, det betyder mycket även om jag har svårt för att visa det för er. Jag är ledsen att jag inte kan visa så mycket uppskattning och att vara glad. Skulle vara skönt med en resa till Malaga som på dem gamla tiderna. Tack för att du skyddar mig mot allt ont. Att du underlättar min vardag, jag klandrar dig inte för att du lämnade pappa som alla andra i släkten har gjort. Det är så jävla fel, man väljer vem man vill vara och leva med. Dessutom vet nog inte alla vad som hänt. Ta de i åtanke om de är någon som läser detta av mina syskon. Det är fel det ni gjort mot mamma, man behandlar inte andra som skit. 


anledningen är inte den du tror, ingen klandrar henne för att ha hittat någon ny, o få vara glad igen. Det är inte det, det är hennes beteende o sätt gentemot hennes egna barn. Det är oerhört mycket du inte vet, vad som hänt tidigare. Det finns alltid två sidor av allt. Det har har alltid varit särbehandling, det finns flera av dina syskon i din familj som har haft det extremt jobbigt o svårt, men har det funnits någon där för dom?? Har du själv brytt dig? om vad som hänt dom, eller hur dom mår? du är inte den enda som varit i den situation du är i nu. Men det verkar du inte ens veta om som det verkar, eller du kanske bara tar den fega vägen o stoppar i dig tabletter o håller henne i handen? Lever i din bubbla, med bara du och ditt.För att få, måste man ibland även ge, omtanke och tid

2013-02-28 // 18:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback