ECT dags i morgon

Hej alla läsare hoppas att allt är bra med er i dag. I morgon är det dags för ECT igen har trappat ner till varannan vecka och det känns ok faktiskt. Känns som om att man är på väg på rätt väg igen! Händelserik helg känns bra faktiskt. Många planer på gång just nu och jag är en sån människa som vill att det ska hända saker i livet, avskyr när allt står stilla liksom. Idag är det en vilodag kanske ta med Sebastian ut på en promenad för jag orkar inte vara hemma heller. Avskyr stället som jag bor på och det är svårt att hitta ett nytt bara sådär också. Men som sagt en dag i taget ett mål i taget. 5 månader kvar tills jag får mitt körkort och om jag har tur så får jag det som tidigast i mars och det kommer att göra en väldigt skillnad att få sätta sig i sin älskade bil igen! tänk då att det gått ett jäkla år och jag som haft körkort sedan början av Jan 08 och man är bunden eftersom mitt jobb kräver körkort. Har som sagt lärt mig av misstagen och jag hoppas att dom idioter som vägledde mig på fel väg i livet straffas för deras idioti. Finns inga ord till att beskriva vad jag tycker om dem men som sagt har ju kommit längre i livet en dom i alla fall. Man brukar säga att dom som sabbar för andra oftast får sitt straff till slut. I morgon efter ECT så ska jag ringa Folksam och höra hur det gick med guldet. Blev ju av med en hel plus mitt guld för 30.000 samma sak snodde dom min bil och sabba den också. Idioter men jaja en sak i taget och en tanke i taget.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback