I love you know do you love me still ?

hej bloggen ! en trasig själ från andra sidan skriver om ni bara visste hur allt bara hände nu på en gång ? mina föräldrar skiljde sig för ett tag sen mamma träffade pappas kommit och allt bara splittrades alla blev oense och jag fick bli den som hamnade emellan som alltid känns det som. mitt fel för att jag mått dåligt en längre tid enligt pappa men inte utav mamma. ja ni kanske vet ni som varit med om det hur känslan är att leva med att få skulden för andras problem. Inte nog av det min käresta som jag vandrat igenom med ett år och 6 månader genom hans problem med droger och alla andra saker tills han gick över en människas spärr som jag inte trodde fanns hos andra man vill känna känslan av kärlek och en trygghet men den glöden slocknade för länge sen, igår kom jag hem från min operation i västerås min näs operation mitt näsben är brytet och nästan av överläkaren fick boka in mig på operation för att knäcka tillbaka benet igen har vart jätte sjuk efter sövningen och inte kunnat jobba idag så ser det ut som att näsan hoppat tillbaka igen efter svullnaden så ska ta kontakt med läkaren i morgon igen för att kolla om man kan göra något åt det ... anledningen 3 veckor sen 2 kraftiga smällar i lördags en skallning, av vem? kommer inte att nämnas men kommer att ta upp en del i mitt arbete till att förstå mig på verkligheten och livet från ångesten från operationen och kanske vägen från tårarna tillbaka till ett lyckligt liv? jag satt själv i 4 tim igår själv genom operationen själv vid uppvaket , jag hatar mitt liv, jag hatar allt just nu, älskar du mig så skulle du ha varit där .







jag skulle ha tagit en bild på mig i operations kläderna men gjorde de inte varför ? som polisen säger och sa i lördags är du rädd ? vad tror ni om mig ? så skratta jag jag är inte rädd det har jag aldrig varit det vet ni också , polismannen kollade ner i marken, du borde tänka dig för att inte åka med så långt ned.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback