Det är tungt nu igen, eller jo en sekund.

kan jag finna ett ord ? jag känner hur jag har blivit känslokall att jag isolerar mig själv att jag inte lär mig att mina misstag ska ge mig den lärdom som jag vill att det skulle ge, mina brister och mina fel kanske ska man bara dra ifrån allt ? måste dra och hitta en plats fälla bort den där sidan som får en att känna sig psykad att man inte ens kan se längre vad man engång prestrera hur ska man då kunna komma vidare även om jag reflekterar mina val jag vet att jag gjort fel och jag svikit så mycket, men du kan inte se mig som nu. Vill bara lägga mig inför en sömn som alltid ska stanna i en sömn

hej då man kan inte säga hej då till det liv man har levt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback