Hello me hello you.

seg och tyst i min tillvaro för tillfället? skönt men inte att grubbla inte att sakna.. Man vill så mycket ibland men man känner att man får vänta på nästa och nästa? ja en dag kommer det vel för min del också? hah kan inte fatta att jag blir 23 på söndag, och det ska firas med jobb, känns inge roligt att fylla år längre inte som förr. Inget är som förr men det vet ju alla? det gnäller jag ju alltid om. Men man överlever det med, är ledig i morgon vilket är skönt att hoppas på att lägenheten blir klar till söndag, det drygaste är att det svider i plånboken, men vad gör det? man ska ju liksom bo där. Snart dags att plugga till nästa uppdrag i svenskan också, om man längtar ? eller inte skolan är inte min grej när det inte är ämnen som jag tycker om, då blir man inte fokuserad så som man vill.. Men aja ska vel invänta sebbe och sonny som tar ett jävla tag på sig att fixa saker, eller?

se you.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback