sovmorgon!

Precis hemkommen från mitt första jobb, skönt att få sova någon timme extra idag innan det är dags att dra vidare till nästa! däckade på soffan ganska tidigt efter att jag hade hämtat nya bilen eller ja jag däckade i Poszes knä hemma hos hans pappa och han fick slita upp mig, känns som om man aldrig får sova, men vet ni en sak? det är bara att kämpa på om man ska få ett fast jobb.. Mina tankar då är att direkt köpa en fin lägenhet på stan och ta ut en bra semester ! det behövs, har ju dock börjat att läsa spanska nu så funderinagar finns att jobba på ikea i Malaga nästa år. Man kan ju inte sitta hemma av att bara vara man kanske borde chansa och prova nya saker? har också tagit en del funderingar inför högskolan nästa år, tandläkare,socionom eller ambulans ssk intensiv vård, ? beror ju på hur mina värden och njure mår nu efter njursvikten i April. Min första röntgen har jag nu den 11 oktober så ska bli kul och se om sjukdomen har bromsat upp sig lite, har ju känt mig pigg men lite tröttare bara! nog med mitt strunt prat ska krypa ned i sängen och bara njuuuuta av sömn !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback