Tappat lusten?

På att blogga? hm man vet ju liksom inte vad man ska blogga om, dagarna är ju densamma som den andra klart att man ibland saknar lite krydda på det ! men lite uppdatering till dom som orkar att by och läsa, kämpade på på gymet igår riktigt jobbigt att komma igång, över den där tröskeln eftersom jag alltid har varit tränad förut men ska bli skönt att komma i form igen ! började mitt nya jobb i tisdags också, nuhar man lite mera ställen att jobba på, hann då också att träffa Jenny en gammal arbetskollega från Attendo tiden i Västerås, stackarn höggravid och så ! men kul va de. passade också på att träffa Malin igår, somnade mitt i en mening när hon skulle prata haha blir ju så om man jobbar mycket! hm ja mera då mitt kära syskonbarn fyllde 18 i Torsdags så det blev kalas ikväll böir det lungt för i natt blir det extra jobb på tidningen i morn blir det städjobb med mamma ! dom åker ju till spanien snart så jag måste sköta företaget ! nåväl, det jag hade see ya soon!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback