sådeså.

Känns som om veckorna bara rinner iväg? oktber redan? javisst ! fredag bestod av jobb, jobb och jobb träffade Tara en sväng och inhandlade lite saker, Lördag min bilnyckel gick av så kom inte till jobbet, jag och posze drog till västerås och fixade och passade på att kolla lite, senare på kvällen blev det powerwalk med morsan och vovvarna! stötte på människor som snackar och glor bakom ryggen kastar kommentarer, men vet du vad? jag bryr mig inte så fortsätt du då har man bara något att le mot :) hm söndag idag började 7 hemma på rast städ, powrwalk tillbaka till jobbet igen, förresten kolla biljetter till Spanien ikväll kommer att bli riktigt skönt med semester igen !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback