Jag och Elli.

Dansade som tusan ute på hotellet igår, dock nykter och hon drack. Skulle ju jobba idag men hu gick det då? ställde tillbaka kockan som man skulle göra och ja vad hände ? jo mobilen ställde också om den igen, så blev ju försenad och dom blev arga så det blev inget jobb. men alla kan vel göra fel ? inte bara jag liksom. Igår när vi var ute så var det okej i början tills man träffade människor som man både saknade och hatade, pallade inte och drog hem, hem till mitt andra liv, det där med krogen är inte jag och det kommer aldrig mera att bli så igen ! Nåväl innan utgången igår så va vi till Linnea och Lars och käka älg stek och hade det trevligt ! idag blir det plugga ska jobba inatt och i morn !







Ibland så saknar man dig, men det är inte ofta !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback