vet du?

Det vet inte jag heller, det enda jag vet är att jag är världens tröttaste och latasde brukar jämnföra mig om hur jag var för ett år sen, hur jag tränade och fixade med mig själv, nu då? jobbar som en tok och pluggar och man är helt slut sen efter det, men jag tänkte dra mig till gymet i morgon man blir så jäkla höst trött ! ska bli super skönt att dra till Malaga sen så har vi bokar semester i Sälen i slutet på Mars. Kommer att bli skoj dock har jag ju aldrig stått på ett par skidor, menmen ! nej nu ska vi knalla till svärfar och sen jobba!





Tänk så tiden bara rinner iväg, den 31 dec detta år är det ett år sen som jag började att träffa Posze, och hur var det inte då? som många andra säger hur skulle det bli ? och hur skulle det fungera? och idag så är man hans stora kärlek. Jadu, dom som inte trodde på oss, där ser ni!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback