Till dom man älskar

Peter / Rami`


två fina änglar som man saknar varje varje dag varför? sommaren var bra innan alla gick sina egna håll, den 12 dec ska jag på sians ? om det heter så han Kristian som kan se på andra sidan känns som om att jag vill utforska hur det igentligen är finns så otroligt mycket funderingar som varför allt hände,varför lämnade du oss Ramme? alla här i stan saknar dig, jag glömmer aldrig våra tokiga stunder haha när du sprang på gärdet ute vid Tidö Lindö slott, massa andra stunder som grill stunder på månsan med dom andra, eller ditt galna dans beteende på hotellet, som bara är minnen helt sjukt att gå upp för trappan att vara i ditt rum samma rum som du gjorde de där valet man kände en tung luft och en tung bröstkorg. Men jag hoppas att du har de bra där, precis där Peter är min fina storebror älskar dig så sjukt mycket ! du är och förblir oförglömd!






Rammes minnestund.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback