Suuugen på att ?!

Göra mycket faktiskt , i Måndags fixade jag i ordning ett lite lugnare tränings pass på gymet med Pia eftersom jag fortfarande går på utredning på njurmedicin för att jag sväller och samlar på mig vätska i kroppen, Lungorna och hjärtat pumpar inte som det ska så benen blir tunga vätske fyllda och lätt blåa, och så klart blir man sjukt trött av inget och svårare med andningen, men en del i processen i sjukdomen. Fick iaf ett svar från urologen att jag just nu är stenfri och jag skulle tänka på vissa saker för att hålla mig piggare! positivt jatack. Sen då jo jag har haft funderingar hit och dit letar ju för fullt upp med att leta en bra insatslägenhet, jag kämpar på med jobbet för att bli kvar till omlöggningen i April, men jag är endå lite lätt sugen att starta eget med lite ideer som jag haft och andra sidan säger en annan att plugga högskola och skaffa mig ett bra betalt jobb! men shiit så känns det man känner att man börjar bli gammal 23, och man vet inte reda vad man vill liksom...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback