Lite Love Love , Mr Posze.

Jadu Babe, jag vet att du brukar glutta in på min blogg, så jag kan ju skriva en rad till dig med, älskar dig Babe snart 12 månader och jag skiter i det hm så kallade x som ville sabba det i början. Jag vet att jag är allt för dig och att jag är den du älskar mest på denna jord, Damn kändes så skönt att bara skriva sanningen om hur det är liksom. Att det där svartsjuke grejen och så bara är över, jag tror heller att ingen känner dig lika bra som jag och din mamma gör, vi har kämpas oss igenom en del som inte många andra kan och det är det som har fått oss att bara kämpa på att inte ge upp. Vi är väldigt olika med endå ibland lite lika faktiskt. Jag ångrar inte att jag gav mig in i din kriminalitet men det var det som fick dig att sluta du fick mig att växa samtidigt som jag kunde få dig till en annan bättre väg i livet , som alla andra som kännner oss så är jag stolt över mig själv att jag lyckades att fixa att du fick det bättre och att du sjäv tog iniativet, Tjejer som du har haft som inte brytt sig om dom problemen är bara keffa för dom vet inte vad kärlek är, puss Babe !












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback