Ja det blev ju en..

Lägenhet tillslut! jajemen skriver kontrakt i morgon, så nu hoppas man på mera jobb.. Vill ju verkligen lyckas och har alltid drömt om en egen lägenhet brorsan och mamma och posze har ju lite ideer så det kommer att bli fett! jobbar min sista vecka på mitt vik, sjuuukt tråkigt.! men kanske blir mera sen nu blir det lite mera fokus på västerås och tidningen och sen skolan om jag absolut inte brytt mig om .. Men aja dra mig i örat, har också känt mig så osäker med egen lägenhet massa  ansvar och så, våran lilla mysiga etta men man kan ju inte leva så heller? nej ta sig i kragen se frammåt och positivt barahålla kvar mina tim jobb, dom älskar jag ! jag älskar allt just nu, älskar att kämpa för något som ger en saker tillbaka, nej nu ska jag vara soial med posze som städar och jag spelar rihannas nya album fettt braaa!!


Ciao !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback