Det nalkas helg och Halloween

Veckan stack iväg, måndags jobb i västerås, avslutade mitt vik sen ringde dom och jag blev förläng glad som tuuusan! jobb i stan idag, schopping i fullerö igår med sis, mam och sebbe måste ju fixa bilder på lyan precis som jag vill ha det ! dock vann jag inte budet på lägenheten idag, har vel missat de? jo ska köpa lägenhet har jag bestämt! har alltid velat haft det så de så. Annars helg snart skönt ledig inge skift jobb alls bara fira Halloweeen med sebbes och min familj sen blir det gravarna skippar festandet, pallar inte människorna ute. Slänger upp lite bilder på mig som sliten människa dom senaste månaderna.








Upp och ned , ned och Upp så kan livet kännas ibland, just så med bilderna också, ha mål tro inte för mycket skit i vad andra tycker och tänker om just dig. Man mår bara mera dåligt av att veta vad andra tycker om en, jag skiter i det jag är jag, acceptera mig för den jag är och man kan inte vara en annan en den man är, det man levt och gått igenom är en del i livet. Dom människor man inte tycker om gör man det inte, dom människor man älskat finns alltid där inne, även om du inet känner så, så kanske jag ibland känner så, det vill jag att ni ska veta dom som sårat mig, dom som berört mig och dom jag stött på i mitt liv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback