11.11.11 De du, Sarah Elvan Mona Lisa.

Jahapp idag är det den 11.11.11 haha, på jobbet kollade jag på klockan och den slog 11.11 alltså, 11.11.11 kl.11.11 och jag passade på att önska mig ngt, eftersom jag är ju nummer 11 i familjen och heter Elvan. Nog med det jobbade idag en kort dag riktigt seg var jag kändes som om att jag skulle somna vilken minut som helst, hatar detta väder det får mig verkligen att bli bitter, men iaf hem och hämtade Doris drog ut till Broddbo badet där man alltid har tillbringat sina dagar i sitt tidigare liv och där hudnarna varit och lekt , Mixie, Lilo, Nella , Kira , Thea och Doris. Många hundar det ! även fiske turer min första aborre, ska ta och leta upp en bild och slänga upp den! Sen hem och tok städa lägenheten topp till tå, ledig helg vad jag vet nu, men tidningsjobb inatt hemtjänsten från Västrås hade ringt också har ju inte direkt lärt mig deras boknings system. Denna helg blir iaf vit, kanske bio i morgon? iaf plugga till mitt prov och ikväll kommer svärmor på midddag sen blir det till att somna till en bra film !

Peace.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback