20110309

Vad ska man säga jo allt flyter på man jobbar i vanlig ordning umgås med dom bästa och sedan så är det skolan som vanligt. Min fina staff har dock varit sjuk hela förra veckan efter ettårs vaccinet hon åkte på hjärnhinneinflammation så det blev mata och mata och få i henne vätska och hon bara rasade i vikt, dock inte bra dom visste inte om hon skulle bli bra igen men tufflan piggna dock till och tackar alla för hjälpen och dock min fina favorit som hjälpte mig ! annars då? jo hm va i Uppsala igår till John på hans ny invigda tattoo studio i Årsta Centrum där han och hans vänner har öppnat en studio som heter 4 ever tattoo men jag har ju haft John som gaddat mig i 3 år och började gadda mig hos han när han nyligen börjat att gadda så jag är imponderad och kan säga att han är bra att vända sig till om man vill ha en snygg tattoo för ett bra pris! dock myclet pain och fick ta en till sittning i april och då ska jag börja med att fylla min arm också.. Efter det så gick jag hem till Peters tjej Veronica och kollade hennes nya frächa lägenhet som också låg vid Årsta kändes bra att få krama och gosa om syskonbarnen efter dom här jäkla åren som man varit utan dom man fick reda på massa saker och det kunde faktiskt kännas bra för att komma vidare att accepetera nästa steg eftersom hon va den som levde med Peter 24/7 på dom sista åren. Men som sagt 2 års dagen är snart här och alla saknar dig som tusan och det är tooooomt utan dig, att komma hem till din familj utan dig får mig alltid att känna en tår i ögat men du är iaf ihåg kommen ! skulle också ha varit i skolan idag börjar mina nya kurser inför högskolan nu men som sagt är ganska seg efter mina plågande timmar igår så det får bli i morgon istället !









en sittning kvar skuggning och täckandet av ev :)





Bye !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback