Jag hatar

Jag hatar empatilösa människor dom borde inte finnas iaf inte i mina ögon och det är sällan eller nästan aldrig som jag känner en sån känsla att jag kan hata någon men fan när man beter sig som du gör så blir det så! jag kan bara säga att jag hoppas att du själv råkar ut för exakt samma sak och då ska jag inte vara naiv utan jag ska bara le så mycket skit som jag fått tagit från dig?! och du kommer tillbaka och ber om ursäkt och säger att jag va de bästa och bla bla jaha? men varför är du med den du är då? varför gjorde du de val som du gör om du älskar mig och jag va din "big love"? nej just det ! du är som du alltid har varit jävligt tragiskt, jag skulle fan inte göra så som du gjort mot mig snacka om idag att jag är glad att du inte finns i mitt liv längre.


Härlig födelsedagspresent att din kille var otrogen. hahahahahah, ja karma kallas det ju så fint. PUSS

2011-01-30 // 15:42:42

Haha okej, med vem då om jag får fråga ? kul att du öppnar din käft om saker som inte ens har hänt, vore kul om du kunde säga vem du är istället för att vara så jävla feg och sitta och snacka skit...

2011-01-31 // 19:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback