2011 är det elvans år?

Jaha nu va 2011 här då, fick ju inte spendera nyåret med den jag ville spendera det med men fick spendera det med storebror, Becca , Marco , lakeraren eller va du heter ? ! och Kim. Käka mat och snackade lyssna på musik och drog ner på stan vid 12 och träffade lite folk, delade glada miner och minnen och firade in det nya året så va det med det sen tröttna jag och gick hem eftersom jag ska upp och jobba kl 6 och sen när jag kom hem messa Elli, fan hann ju inte och träffa henne heller det som jag ville göra ! men som vanligt blond och seega jag så jag måste hinna med att träffa henne någon dag jag tror att vi har bestämt i 100000 veckor att vi ska ta en fika men kommer inte till skott? men haha när vi jobbar så snackar vi skit, pratade även med Lisa nu på kvällen Dorran va lite rädd för skotten men jag hoppas att hon lär sig. hm.. sen då kan 2011 va elvans år? skulle ju vara skönt om mitt liv fick flyta på nu efter alla jävla ursäkta mitt uttryck men otur som jag haft nu sen i augusti 2010. ? har lämnat allt bakom mig och vill verkligen inte minnas det heller igen, eller jo jag vill minnas det som fick mig att må bra dom stunder som fick mig att le och skratta och fick mig att känna lycka, tänker jag bara på det utöver det som bästa "vännen" och allt annat så hamnar man bara på fel spår igen och det vill jag absolut inte ! så nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på lugn musik och sova en stund, bara få fram mina tankar och drömmar som jag vill ha i detta år. Hoppas alla andra fick ett bra nyår och jag tackar dom som ville fira det med mig.

Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback