Fett av oss !

Motgångar ger framgångar vi har det bäst och vi är bäst drar oss igenom skiten tillsammans och umgås och har det sjuuukt kul! minnen som kommer att vara länge länge, kärlek som kommer att blomstra länge ! upp och ner och upp men dom 6 månader för att bearbeta det nya livet är här, skönt att fatta att allt det gamla har passerat och att det faktiskt finns nya vägar jag kunde inte tacka er bättre ni är allt !
















Varje dag är ett nytt kapitel så fuck off för era skit snackare det berör mig inte längre mitt liv och mitt val det jag lever i är mina beslut det jag avslutar är mitt val, mitt gamla är mitt gamla och mitt nya är min framtid. Skratta du det tänker inte jag göra, den som skrattar först skrattar också sist !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback