Höst dags snart?

Hm länge sen man bloggapå riktigt, vet faktiskt inte varför jag la av känns faktiskt som om hösten börjar att dra ien igen börjar att svala lite känslor och lite tillbaka blickar om hur det var för ett år sen, hur det var då trodde inte att jag skulle prestrera så mycket som jag har gjort, skola och jobb och 9 månader med Posze. Jag tränade då som fan vilket jag har börjat med idag.. Jag minns också att jag som då va som en fest prisse sörjde onödiga saker som är ett bearbete nu, ett annat kapitel men jag önskade att det inte hade gjort så ont för det får en att misslyckas i andra saker.. Men vem har sagt att livet måste vara underbart hela tiden?

Nej dags att pallra sig till gymet !



Kärlek <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback